Inicio >> Música >> Letras de canciones >> Fack

Letra de Fack

Letra de la canción Fack interpreteda por Eminem

Fack

Letra de la canción Fack interpretada por Eminem. Este tema esta incluído en el disco Curtain call. The hits
4646 visitas, 9 votos () y 1 comentario/s

Interprete: Eminem
Disco: Curtain call. The hits

Letra de la canción:

Ah ah ah ahhh

Oh god damn

I´m gonna facckin cum

Oh shit, oh yeah

Fack fack faaaack

Fuck I am

I am,

I´m going to cum

I´m cumming

I never seen no shit like this

This bitch can twist like a damn contortionist

Condom on my dick

Of course it is

This bitch don´t know what abortion is

So I can´t cum in her

Fucks like a porn star

Looks like jenna

Fuck I´m gonna

Cum

I think my rubbers coming off

But oh it´s so fuckin wet and soft

Fuck I´m gonna start letting off

I´m squirting and she´s not getting off

And she´s on top

I´m gonna fucking, oh god

Oh don´t do that

Don´t stop

Stop, don´t, I don´t mean don´t stop

Ah Wait a minute

Oh ohh fack

I´m gonna fucking cum

Ah ah ah ahhh

Oh god damn

I´m gonna facckin cum

Oh shit, oh yeah

Fack fack fack

Fack I am

I am,

I´m going to cum

I´m cumming

Oh wow oh aww

i need a cigarette now

oh I´m so fucking hot and your so fuckin hot

Oh my God

I wanna facking fack

No, not fuck

I said fack

F A C K F A C K

fack fack facking freak me

oh yeah girl c baby

They call me mr freaky

Lets call your sister threeway

Have some threesome

Me so horny

And your such a fuckin babe

I wanna go down on u

Fack u shave

Oh god damn

here I go again

I´m gonna cum, I am

Ah ah ah ahhh

Oh god damn

I´m gonna facckin cum

Oh shit, oh yeah

Fack fack fack

Fack I am

I am,

I´m going to cum

I´m cumming

Ok I´m done

I already came twice

You ain´t gonna make me cum

I´m all out of gas

Not so fast

Ah Your finger just went in my ass´

Ahh that hurts take it out now

Oh wait a minute put it back in

In in in

This don´t mean I´m gay, I don´t like men

I like boobs

Boobs boobs

Now See that gerbil

Grab that too

Shove it up my butt

Let that little rascal nibble on my asshole

Oh yeah right there, right there

Uhhh I´m cumming

Oh yeah

Fack I just came again

Ok pull it out now

Oh fuck yeah

Wait he´s not out

He´s still crawling around up there

Oh fack I think it´s stuck

Oh but it feels so fucking good

Ah ah ah ahhh

Oh god damn

I´m gonna facckin cum

Oh shit, oh yeah

Fack fack fack

Fack I am

I am,

I´m going to cum

I´m cumming

Shove a gerbil in your ass

Do it too

Shove a gerbil in your ass

Do it too

Shove a gerbil in your ass

Do it too

La canción Fack esta incluida en el disco Curtain call. The hits de Eminem. Información y letras del disco.
La canción Fack esta en el disco Curtain call. The hits de Eminem.
Si que conocer más de Eminem podés visitar su biografía, las letras de canciones interpretadas por Eminem, o su discografía.
Participá y opiná
Votar o comentar
Dejanos tu opinión sobre la letra de la canción Fack o escribiendo un comentario.
Comentarios sobre Fack
Comentario de Shy (22/07/2008 13:40)
Jajaja, que buen tema. Un groso Slim Shady.